CoderZ SPIKE Prime nuotykių paketas mokyklai Padidinti

CoderZ SPIKE Prime Nuotykių Paketas klasei

SL-CZ-ADV-30

Mokyklos paketas turi 30 mokinių vietų + 1 mokytojo vieta*. Vienos pamokos kaina vaikui - 3,14€. Licencijų raktus atsiųsime per 3 d.d.

* Jei reikia daugiau mokytojų vietų galima papildomai įsigyti už 25€ arba užimti vieną iš mokinio vietų

Smulkiau

660,00 € su PVM

Charakteristikos

Amžiaus kategorija: 10+
Mokymo valandos 15
Pamokų skaičius 7 pamokos (45-90min.) su mokymo planais Lietuvių kalba
Užduočių skaičius 53
Mokytojo vadovas 33 psl. Lietuvių kalba
Licencijos trukmė 1 metai
Licencijų skaičius 30 + 1 mokytojui

Apie prekę

„CoderZ“ yra novatoriška ir smagi mokymosi platforma, skirta mokiniams visame pasaulyje užsiimti robotika, informatika ir STEM, puoselėjant XXI amžiaus įgūdžius. Naudodami imituojamus virtualius 3D robotus, mokiniai mokosi gamtos mokslų, technologijos, inžinerijos ir matematikos bei dalyvauja sudėtingose pakopinėse misijose, kurios ugdo kūrybiškumą, kritinį mąstymą, bendradarbiavimą ir technologijų vertinimą.„CoderZ“ yra talpinama debesyje ir nereikalauja jokios specializuotos įrangos ar mokymo, ją lengva įdiegti, ji yra ekonomiška ir sukurta taip, kad kiekvienas mokytojas galėtų pristatyti STEM savo klasėje. „CoderZ“ suteikia STEM ugdymą prieinamą visų lygių, visų mokyklų ir bet kokio išsilavinimo mokiniams. Kursas skirtas 4 - 6 klasių mokiniams, tačiau jei klasė yra bandžiusi kitus programuojamus įrenginius (pvz. WeDo 2.0) galima mokytis ir su jaunesniais mokiniais. 

Pradėkite jaunųjų programuotojų nuotykius! Įtraukite mokinius į programavimą naudodamiesi linksmomis ir įdomiomis misijomis. Virtualios robotikos programos paleidimas dar niekada nebuvo toks lengvas ar patrauklus. Sukurta įtraukimui ir prieinamumui, kad kiekvienas mokinys nugalėtų.

Mokinių rezultatai:

  • Tyrinės robotikos pagrindus: navigaciją, ciklus ir dar daugiau
  • Mokysis programavimo su Blockly
  • Spręs problemas naudodami matematiką geometriją, ugdys kompiuterinį mąstymą
  • Projektuos ir kurs projektus su aukščiau išvardytomis žiniomis.


Pamokos suderintos su CSTA ir NGSS standartais.

CoderZ Adventure Pradėkite jaunųjų programuotojų nuotykius! Kurso metu mokiniai įveiks net 53 sužaidybintas misijas įvairiomis temomis su virtualiais robotais ir lavins savo programavimo ir robotikos įgūdžius tiesiai iš namų! Saugus sprendimas karantino metu.

Pamokų temos:

  • Nuotykių viršūnė - 7 užduotys, kurių metu susipažinsite su CoderZ pasauliu ir STEM veiklomis.
  • Užšalusi sala - 6 užduotys, kurių metu metu mokysitės sudėti, atimti, padalinti.
  • Prarastasis miestas - 9 užduotys, kurių metu matuosite atstumus ir išmoksite palaukti.
  • Krikštolo krateris - 11 užduočių, kurių metu mokysitės tinkamai naudoti ciklus, važiuoti linija.
  • Saldainių miestas - 10 užduočių, kurių metu mokysitės geometrijos.
  • Eskizai - 3 užduotys, kurių metu pademonstruosite savo meno įgūdžius ir šio nuotykio metu išmoktas temas.
  • Paukščių takas - 7 užduotys, kurių metu pritaikydami visas įgytas žinias turėsite atlikti užduotis per kuo trumpesnį laiką.

Vienos iš misijų vaizdas, kurioje matoma, kad mokinys norėdamas pasiekti tikslą, turi mokėti apsiskaičiuoti nežinomo kampo dydį.

Atsisiųsti